25 günlük anneyim dikişlerimin ağrısı falan geçmişti kabızlık yaşadım sonra kurtuldum şükür ağrım yoktu fakat 2 gündür dikiş yerlerim sızlıyo iç taraftaki dikişimin rengi iltihap rengi gibi sarı içinde tuhaf bişeyler var ayakta eğilip baktım korkuyorum doktora gitmeye sizde böyle bi durum yaşadınızmı iltihap değil gibi sadece sızlama var dikişler hala düşmemiş lütfen fikir verin napıyım😕