Zeyha 10 aylık 38 bucuga kadar çıktı ateşi ama oyun oynuyor yemek falan yiyor endişeleniyorum ne yapmam gerek ??
Cheddar Zeyha ateş düşürücü verin ılık suyla yıkayın eğer inatçı düşmeyen ateşse doktora götürmenizde fayda var
Asl90 Zeyha gayet iyi canım demekki ciddi bir sorunu yok. Ilık duş aldırın hatta küveti varsa su doldurun otuncaklarını atın içğne oyalansın. Üstünü çıkarın sadece bezi olsun. Kasıklarına alnına bez koyabilirsin. Bu şekilde düşmezse calpol ver
1anne_xd Zeyha canım dün aynı şeyi yaşadım 9 aylık bebeğim ateş 37.5 38 arasıydı ama yemede problem yoktu halsizlik yoktu bende araştırdım 72 saat bekleyin devam ederse hastaneye götürün diyordular bu akşamda olursa götüreceğim
Zeyha Cheddar yaptım düşmüştü sabah şimdi yine çıkıyor ama bebeğimin keyfi yerinde oyun oynuyor halsizlik yok niye olabilir bu ateş yani
Zeyha ant331 Daha dişleri yeni çıkmaya başladı geçen ay 3 alt diş var sadece acaba üst dişleri mi geliyor ondan olabilir mi eğer öyleyse bi sıkıntı olur mu ki
1anne_xd Zeyha çalışıyorum annemler bişeyi yok diyorlar eve gidince ölçücem inş geçmiştir zaten bi gidip bi geliyordu sabah yoktu ateşi ama
melisaninannesi Zeyha biz hemen acile gittik ben evde ölçtüğümde 38.3 çıkıyordu meğer doğru ölçmüyormuş. Bence doktora gidin. Doktorumuz 38 le de havale geçirebilir dedi. Acilde hemen düşürdüler
ant331 Linamommg geceleri sebepsiz Ağlamalar oluyor genelde. Kafa kısmı aşırı sıcak oluyor. Yani istersen yinede acile götürüp kan testi yaptır. Kanında enfeksiyon yoksa diş kaynaklıdır büyük ihtimalle. Azı disler bayağı zor yarıyor. Parça parça yarıyor
Zeyha melisaninannesi Hadi ya geçmiş olsun işte keyfi yerinde olunca bişey olmaz diyorlar cevremdekiler bilemiyorum bende endişeleniyorum