Kuzey03 benim kuzumun adıda Kuzey ,❤️ bugün tam 40 günlük cuma günü sünnet olacak özelde olacak. Devlette doğum için dilimiz yandıda … Yakasına bişey sürüp uyutuyorlarmış lazerle yapılıyor dikiş yok bi fitil atıyorsun bir kaç saat sonra bş fitil daha iki güne bitti gitti.. oluyormuş bakalım öyle mi olacak ama büyükken çok çok daha zor ya aklı eriyorken tam bir travma böylesi daha iyi olacak diye yaptırıyoruz.. hem enfeksiyon kireçlenme falan da olmuyor sünnetli