tavsaninannesi bir fizyoterapist olarak söylüyorum emekleme bir basamak olarak görülmemeli ve her çocuk kendi içinde değerlendirilmeli. Her çocuğun gelişimi kendine özgü çünkü. Etraftakilerin dediklerine çok takılmayın çocuğunuz kasları hazır olduğunda tüm gelişim basamaklarını tek tek yerine getirecektir 🤗