15 aylık kızım henüz 3 dişi var onlarda yeni çıktı 2-3 ayda zaten. Isırmayı öğrendi öğreneli memelerim kan içinde kalıyor çok sert şekilde ısırıyor hoşuna gidiyor. Hiç gülmedim bunca zamandır tepki vermedim bırakır diye ama maalesef artık emzirmek bile istemiyorum sürekli kan içinde göğüs uçlarım iyileşmiyor. Nasıl bıraktırabilirim bu durumu tecrübeli anneler yardım bekliyorummm