Mom345 Fado bestlak damla birebir ben ilk sezeryan sonrası direk ağızdan 9 damla içiyordum bebeğim yoğun bakımda diye doktorum önerdi bi şişe bitince 1 litre suya 10 damla damlatılıyordu galiba tam hatırlamıyorum 3 şişe kullandım