Gzd Kızlar saçmamı olcak bilmiyorum, ben kışın bebeklere ayakkabı ne giydirilir bilmiyorum oğlum ilkbaharda doğdu hiç ayakkabı almadık. Kış için ne almalıyım, siz neler giydiriyosunuz, bu arada 5 aylığız
Pinkoloji Gzd ben panduf almayı düşünüyorum kızıma. 3.5 aylık şimdi. Hatta lcw de hm de mothercarede buldum. Hatta trendyolda %50 indirime girmişti kaçırdım onu. Çok şeker panduflar var 😍
alinmavi Gzd canim biz aldik kac kere ozene bezene hepsini yollarda dusurdu en guzlelerini bulamadik da. iyisi mi ayagi yere basana kadar almamak. patik giydircem kışın bağcikli.
Gzd alinmavi doğru söylüyosun cnm ya çorapları bile ayağından çıkıp düşüyodu, bağcıklı patiklerde aklımda olsun