Selam kizlar 13 aylik kizim var kahvalti ve aksam yemegi yedirme suresi 1 saat bazen 1 bucuk saat hatta 2saat surdugu oluyor ben yedirdigim halde..sadece oglen corba yogurt yerken 15 20dk bitiriyor.sure uzadikca geriliyorum sabrediyorum ama gergin oluyorum normal mi siz neler yasiyosunuz bu konuda merak ediyorum.