Fatzeymir Arkadaşlar kızım 1 yaşında ve göğsünde hırıltı var ne iyi gelir yardımcı olabilir misiniz? Doktor a gittiğim de göğsünü dinlediğinde ciğerleri temiz diyor bu hırıltı neden oluyor anlamadım
sarpinko klima acik mi evde? alerjik bi durum olablir.bizimde bir ay kadar surdü.bi surup kullandik alerji icin. gecirdi cok sukur
Fatzeymir sarpinko evimiz de klima yok kızım yaklaşık 3 ay falan oldu bu şekilde balgami var balgam sökücü kullandık pek faydasını görmedik balgamdan dolayı olduğunu düşünüyorum ama doktor aksi bi durum olmadığını söylüyor ama hırıltısı devam ediyor yani 🤦🏻♀️
sarpinko Fatzeymir serum fizyolojikle akitmayi denedinz mi? yani ben size yaptiklarimizi soyluyorum cozum olsa keske.bizi rahatlatyordu serum fizyolojik
sarpinko biraz meşakatli you tubeden video izleyin isterseniz cesart edemezsenz esiniz belki daha iyi yapar.anneler biraz cekiniyoruz ya ondan diyorum🙈
Fatzeymir sarpinko aa bakınca hatırladım daha önce yapmaya çalışmıştık ama bişey çıkmadı büyük ihtimal biz yapamadık 🤷🏻♀️
Sena6671 Kuzum yeni denk geldim serum fizyolojikle temizleyin benim kızım da aynen öyle genelde alerji destekli olabiliyormuş