asilhan_20 berbat yeminle. Geçen kullandım 4 no. 1 saat geçiyor bez topak topak oluyor pamuklari dağılıyor içindeki. Ve bol bol limon kokuyor. Ama çok ince yumuşak güzel bir bezdi. Keşke öyle dağılmsa hep kullanırdım lastik izi de yapmiyor. Ama her bezde dağılma sorunu yasadim