1yagizalp Oğlum 4.ayına girecek ve biberonu bir türlü tutmuyor. Nasıl tutturabilirim? Ne kullanmalıyım? Yardımcı olur musunuz?
1yagizalp deletedmom775 evet bu zamana kadar hep anne sütü aldı. Şimdi de dolaba stok yaptıklarımı vermek istiyorum sütüm biraz azaldı gibi takviye amaçlı ama biberonu ısırmaya çalışıyor geveliyor 😁
deletedmom775 1yagizalp canım benimkinde almıyordu hatta mamadan sandım ilk baş faka sonra Philips avent aldım çok şükür tuttu anne göğsüne en yakın biberon o tavsiye ederim😊
eylulb Bizde tam 3 aylığız ben de deniyim dedim ama öğürüyor. İşe başlicam 15 gün sonra nolcak bilmem 🤦🏼♀️
Busraveece Ben de şurda bekliyim. Mamajoo kullandım dr.brown kullandım ikisini de almadı. Bırakıp dışarı bi adım atamıyorum :(