Veraderin hayır düşünmüyorum 🤣 ben tek çocugum. İnsan bilmediği şeyin eksikliğini de hissetmiyor açıkçası. Hamileliğimi, kızımın emmeyi bile beceremeyen hallerini çok ama çok özlüyorum. Kızım daha 1.5 yaşında olmasına rağmen yeni doğmuş bebek görünce içim gidiyor ama ama ama işte 🥲 sadece özlemekle, istemekle olmuyor. İşin maddi manevi boyutu çok derin. Allah evlat hasretiyle yanıp tutuşanlara nasip etsin inşallah hayırlısıyla.