Eelifinannesi 10 günlük bebeğimi gün icinde çok fazla hıçkırık tutuyor özellikle emdiği zamanlarda ve çok sinirleniyor uzun sürüyor. Nedeni nedir acaba?
umay2111 Eelifinannesi benim kızım iki aylık olacak oda ilk doğduğu zamanlar cok hickirirdi ve uzun sürüyordu 10-15 dk filan şimdi azaldı baya sebebi emerken hava alıyor ciğerleri o yüzden hıçkırık tutuyor geçmesi içinde tekrar emzirmek gerek kısır döngüye giriyorsun yanı 😊
Mom05273 Eelifinannesi midesinin büyüdüğünü doyduğunu gösterir demişti doktorum emzirdiğin zaman geçiyor👍🏻