Kızlar ablamın oğlu var hareketlerınden şüphelenıyoruz bunu herkes görüyor hiç emeklemedı 2 yaşını gectıkten sonra yürüdü takıntıları var çagırınca bakmıyo adını bıle bılmıyo yaşıylarına hiç bakmıyo dönen şeylere karsı ilgisi çok hareketlerı normal degıl el çırpıyor hala konusamıyo elıne bısey verınce yemıyo şu an üç yaşında otızmlı oldugunu düşünüyoruz çünkü aynı hareketlerı yapıyo otızmde ne belırtı varsa yegenımdede aynı şekilde var ablamla eniştem bunu görüyor ama dr a götürmüyorlar normal sanıyolar ama hiç normal degıl kızlR bende yegenıme cok üzülüyorum konusmaya çalısıyoruz dr meselesnı ama hep kaptıyolar konuyu babasıda gec yürümüş konusmuş dıyolar ne yapacağımı bılemıyorum cok üzülüyorum erkenden müdahale belki daha ıyı olucak ama götürmemekte ısrar edıyolar annemde dıyo cocugu bana bıraktıgında babanla götüreyim dıyor ama bılmıyoruz napsak 😔