Kızlar gece oğlum hiç uyumadı. Günlerdir de dişin huzursuzluğu vardı. Diş eti yarıldı ama dişi daha yüzeye çıkamadı. Çok acıyodur eminim çünkü alttaki dişlerini sıkıyor canı acıyıncada ağlıyor kıpkırmızı olmus yarılan yer. Sabah ateşi 37.5du koltuk altı ile ölçtük ama durdurmuyor bidaha ölçemedim 11e kdr bekledim duş fln aldırdm uyuyamıyorda doğal olarak. Artık surup verdim ateşi düştü. Her ay süre gelen ateşlenmesi oluyor günü gününe. Kanında enfeksiyon çıkıyor eğer ondan değilse diştense sizce ateşi ne kdar sürer tahmini. Dişi yarıldı halbuki daha öncesi ateşlenmesi gerekmez miydi. O ateşlennce elim ayağım tutmuyor içim birsy almıyor resmen bende çöküyorum 😢