Minikannesiii0655 Bebeğim bugün 3.ayına girdi doğduğu günden beri karnı büyük nefes alırken sanki içinde balon varmış gibi sağa sola kayıyo neden böyle oluyor normal mi herkes göbekli bebek diye seviyor bende korkuyorum bi sorun mu var diye 😌
Etipuff_Suratt_Bebikk Minikannesiii0655 sancısı varsa , ayaklarini karnina dogru cekiyorsa buyuk ihtimalle gazdan kaynaklidir , icin rahat etsin diye rutin doktora goturebilirsin belkide probiyotik verebilir cok sis ise karni
Minikannesiii0655 Morfrenk insallah canım benim canım sıkılıyor bebek görmeye gelenler normal değil bu kadar olması diyolar canımı sıktılar
Morfrenk Minikannesiii0655 doktorlara karnını sordun mu ki? Nerden biliyosun dersen kızımında karnı öyleydi, doktoruna sordum çünkü oda bana böyle dedi, gazı bitince karnı da indi