Poyrazinannesiiii Teyzeleri 2.850gram olarak doğurdum bebeğimi oğluşumu ne kadar süreyle kendini toplamaya calışır kilo almaya çalışır
Morfrenk Poyrazinannesiiii 2750 doğmuştu benim kızım 1 ayda 4100 olmuştu anne sütüyle. Ama 5.aydan sonra da hiç kilo almadı mesela, her bünye farklı canları sağolun da💕
Kereminannesiii Poyrazinannesiiii 3100 gram doğdu oğlum. Hastaneden çıkarken 2950 idi kilosu.1. Ay kontrolünde 4600 dü kilosu 😇 sık sık bolca emzirin
Poyrazinannesiiii Morfrenk canım şöyle söyleyeyim sağ göğüsümde çok süt var ve göğüsüm baya bi büyük ama sol göğğsüm biraz küçük hep sağ göğüsümü emiyor
Poyrazinannesiiii Kereminannesiii emziriyorum canım sağ göğüsüm büyük ve süt var hep sağ göğüsümü emiyor uzun süre emiyor sonra da uyuyor acaba yarıyor mudur ki😊
Astalavistaaa 1450 gram doğdu 2 ayda 4 kilo oldu. Anne sütü zenginleştirici ile. Sadece anne sütü kullandım mama kullanmadım 5 ay 🤗 inanın göz açıp kapayana kadar toparlıyorlar 🌼
Poyrazinannesiiii Astalavistaaa canım benim inşallah benim bebeğim de kendini toparlar teyzesi daha 6 günlük 😊
Morfrenk Poyrazinannesiiii göğsün büyüklüğüne bakma yavru, hep sağdan emzirirsen sağ daha çok süt üretir zaten, sıra sıra emzirmeye çalış sen yine de
Astalavistaaa Poyrazinannesiiii oy maşallah. Toparlar annesi dünyaya gelen büyüyor 🤗🌼 Allah sağlık versin gerisi kolay