Anneler selam bugün oğlum 1 aylık oldu kontrolü vardı. 3250 kg doğmuştu hastaneden 3120kg olarak ayrıldık ilk doğduğunda. Bebeğim uzamış sarılık geçirdi ve dil bağı var bu hafta içi operasyon yapılacak doktor bebeğimin bu ay 3800 kg olduğunu söyledi bu sadece anne sütü alıyor sizce kilo alımı nasıl ve tecrübeli anneler sizden rica etsem süt kalitemi nasıl arttırabilirim yardımcı olur musunuz biraz uzun oldu kusura bakmayın Teşekkür ederim