JackDaniels Amerikan pediatri derneği aslında en güvenilir kaynak. Bu yeni bir bilgi. Ben çok okudum 3 ay doldu sütlerimi çöpe attım diye burada. Post açtım bu bilgiyi, daha çok kişiye ulaşsın diye ancak aksiyonlu postlar gibi ilgi çekmediği için pek kişiye ulaştıramadım. O yüzden gördükçe yazmaya çalışıyorum. Bu kadar kıymetli sütlere yazık olmasın diye. Ha bu hanımefendinin durumu ayrı biber kokuyor diyor ona yapacak bir şey bilmiyorum. 🤷🏼♀️