Kaderarslan Emzirme döneminde rezene cayi veya anason çayı icen var mi faydasi zarari nedir bilen var mi acaba
OncedenGurme Kaderarslan rezene içiyordum ben. Hem süt yapıyordu hem de bebeğim gazını daha kolay çıkarıyordu
Melin16 Kaderarslan Ben rezene iyorum süt arttırıcı özelliği cidden doğru sanırım enazından bende işe yaradı ben bebişe de 1 çay kaşığı verıyorum gaz sıkıntısı var verdikten sonra sanki biraz daha iyi gibi oldu.
mustafayamaninannesi Kaderarslan dr rezene asla önermedi içeriğinde çinko varmış içerdim bende bilmiyordum dedikten sonra hemen bıraktım
basakhanim34 En son en güncel bilgi rezeneden uzak durulması gerektiği. Bebekte ciddi gen hasarı yapıyor. Faydadan çok zararı var. İnanmayanlar araştırabilir.