Merhabalar hanımlar kızım 15 aylık 3 gün ateşli günlerimizden sonra geniz akıntısı ve burun akıntısı başladı rahat uyuyamıyor genzi dolduğu için boşaltamıyor iştahımızda yok zaditen kullanıyorum doktor tavsiyesiyle ama başka çözümü olan varmı? Bebekler hasta olmadın ya kaç gündür öle üzülüyorum ki 😞onun çaresizliğine önerisi olan var mı?