Bebeğim doğduğundan beri 3 aylık olana kadar emzik emdi bıraktı şimdi 6 aylık oldu evdeki eski emziği bi deneyim dedim emmeye başladı uyurken emdi bir kere sizce yenisini akıp geri başlasam mı geri bırakmaz diye korktum çok huysuz değil ama sıkılgan birde uykuya dalamıyor