[silindi] çok geçmiş olsun 11. Günümüz ve baya baya toparladık çok şükür. 2 yaşında kızımda oldu atlattı bin şükür 🙏 benim tat koku 4. Gün gitti şuan %10 kadar koku %20 kadar tat alabiliyorum. Bol c vitamini ,multivitamin,ıhlamur,sarımsak,boş sıvı,kemik suyuna çorba için. Covid psikolojisi çok zor dizi çok iyi anlıyorum ama çocuklarımız için güçlü durmalıyız