Kizlar bu ayın 30 sinde elbistanda düğün var yoo 4 saat suruyo düğün akşam 7 de biz 20 da geri yola çıkıp gece geri gelicez kızım normalde çok uslurur ama yüksek sese asla tahammül edemio uyuyamio yani yolculuğa giderken yanıma ne almaliyim mama ile besliyorum burdan termosa şu koysam 4 saate kadar sogumaz demi