Benim bebeğim kolikti 4.ayda meme emmeyide bıraktı hep sağıp verdim düz biberonlar çok gaz yapıyordu doktorumuzn tavsiyesiyle wee baby kolik bebek biberonu var e bebek civelde bulabilirsinz içinde bir borusu var hala kullanıyorz ben çok memnunum.Pahalı markalarda da var denedik ama gaz yaptı bu biberon hem uygun hemde iyi deneyin istersenz