Kızım da yarım gün gidiyor kreşe, sabah 9-öğlen1 arasını seçtim ben dediğiniz gibi öğleden sonra uyuyor kendi grupları pek bir anlamı kalmıyor o zaman, 8.30 da kalkıp üst değiştirip hemen çıkıyoruz evden kahvaltıyı da okulda yapıyorlar, kreşimiz de 3 bina yanımızda çok yakın, uykusu da duzene giriyor kreş varken şimdi tatilde, sabah 8.30 da kalkıyor okulda yoruluyor eve geliyor uyuyor 4 gibi kalkıyor akşam da 10/10.30 gibi yeniden uyuyor harika oluyor