Anne bitti diyebiliyor babaanne anneanne dede amca bazı isimleri söylüyor ama daha konuşmada geri cümle kuramıyor anne kırıldı anne bitti dışında sizce gelişim geriliği olabilir mi bu durumu yaşayan var mı her bebek kendine özeldir ama yakın çevremde kızımdan bi kaç ay önde olanlar kendini ifade edebiliyor cümle kuruyor kafam çok karışık yardımcı olabilir misiniz ??