Benim kızım da iki yaşında keşke kardes için biraz bekleseydiniz , ben şuan evde bir yenidoğan olduğunu hayal bile edemiyorum. Zaten iki yaş sendromu diye birşey var Allahım tüm annelere sabır versin öyle bir şey, tabiki birde kardeş kıskançlığı eklenmiş . Eşit.derecede ilgi göstermeniz gerekiyor. Ona kizmaniz durumları daha da karıştırır. Isin içinden çıkamazsıniz. Ona sorumluluklar vermeniz gerekir bebegi sevmesi için birşeyler yapmak gerekiiyor sanırım.🌼