Kızlar merhaba 🤗 bebişleriniz ortalama kaç aylıkken desteksiz oturdu? Benimki bugün 6 ay 6 günlük desteksiz oturamıyo mama sandalyesi dede sürekli sağa sola devriliyor o yüzden yastıklarda desteklemek zorunda kalıyorum ozaman da sıkılıyo sinirleniyo ağlıyo, pek sıkıntıya gelemiyor böceğim 😁
Biran önce oturabilse diye dört gözle bekliyorum. Tabii her çocuk bir olmaz kıyaslamak amaçlı sormuyorum da benim arkadaşların kızları var oğlumla gün araları var sadece onlar neredeyse 1,5-2 aydır oturuyorlar sizinkilere durumlar nasıl? 😊