Sadece bugün 4 Şehit verdik ve yaralı canlarımız var.O kadar alıştırıldık ki kimse yorum bile yapmıyor herkes suskun herkes yaralı, neye yanacağımızı bilemedik,yangın,sel,daha içimizdeki pislik zihniyetleri temizlemeden ne olduğu belirsiz insanlar akın akın geliyor gerçekten ülkenin eski halini hatırlayan var mı Suriyeliler felan gelmeden önceki halini? Neden kimse bi açıklama yapma gereksinimi duymuyor ya da neden bizlere fikrimiz sorulmuyor? Her gün kötü bi haber her gün kötü bi olay sanki korku filminin fragmanı gibi yaşadıklarımız, ama kimse çıt çıkarmıyor, çıkaramıyor herkes içine içine konuşuyor. Korkuyorum kendi evladım için geleceğimiz olan çocuklar için çok korkuyorum.