Melin16 Mihribann11 Biz her öğlen yıkıyoruz ardından sudocream sürüyorum 4-5güne sönüp gectiler. Gectikten sonra sürmezsem yine oluyor tabi düzenli olarak sürmeye dikkat ediyorum enazından 2günde bir.
1mom1baby Mihribann11 soğuğa yakın ılık suyla banyo yaptırın banyo haricinde sık sık isilik yerlerine su sürün pamukla gül suyuda surebilirsiniz
Mihribann11 Med duş aldırıyorum, sudocrem kullandım kokusundan galiba rahatsız oldu iyice huysuz oldu boynunda var isilik