selinyildiz Kızlar cuma günü 2 aylık aşılarımızı olduk bugün banyo yaptırsam sorun olmaz heralde 3 gün demişleri çünkü yoksa bugün daha bekleyip yarın mı yaptırayım
Melekler2 selinyildiz 3 günse 3 gün yani niye acele edip riske atasın ki çok kirliysr ıslak mendil yıka sil vücudunu
selinyildiz Melekler2 hava sıcak olduğu için rahatsız oluyor oda banyo yapınca daha rahat oluyor çünkü ondan yaptırmak istiyorum