Mystery06 Sevgili anneler merhaba. 2.çocuğum 28haftalık doğdu yoğun bakım sürecinde kafa içi kanama oluştu o yüzden takip ediliyo bu zamana kadar da her şeyi fiziki durumu iyi geldi ama sürüklenmeye başlayınca içime bi kurt düştü sol elini yan tutup göğüs hizasından çekiyor sol bacağı ile ittiriyor sağ bacağı pasif kalıyor onu çekiyor sadece bu normal mi. Fizyoterapi randevumuz vardı doktor da şaşırdı normalde bir sorun yok emeklerken böyle olması düşünsürücü bir ay takip edelim dedi bir ay için bana bir şeyler önerdi ama sizin bebişlerinizi nasık gidiyor böyle olan var mı normal mi en önemlisi buna ilişkin bir video aradım youtube da bulamadm üstten bebişini sürünürken çeken var mı bana özelden atabilir mi yardımcı olırsanız sevinirim. Normapde bir kasılması yok ama el tercihi olarak solu daha çok kullanıyor sürünürken de sol bacağı çekince şüphemiz arttı
bicirik Mystery06 Normal merak etmeyin kızımda ilk öyle sürünmeye başladı asker gibi sürünüyordu bir tarafı ile ittirerek gidiyordusonra emekledi şimdi yürüyor☺️
Rojdaa Sanırım aynı benim çocuğum gibi sürünüyor, emeklemeyecek diye korkmuştum ben de yaklaşık bir ay kadar bu şekilde süründü ama iki aydır emeklemeyi öğrendiğinden beri sürünmeyi bıraktı, sol kolundan destek alıp ittiriyordu kendini