Bu durumu yaşadınız mı ya da geçici bi zaman oluyo mu böyle şeyler? 4 buçuk aylık 3 4 gecedir uyanıyoruz emiyoruz iki memede emiyo geceleri doyduğuna eminin göğüslerde gergin oluyo zaten ama memeden ayırınca katıla katıla ağlıyor genel olarak gazlı ama hiç böyle yapmazdı ben 4 aylıkken diş çıkarmışım acaba diş çıkarma zamanları oluyo mu bu tür şeyler bayadır ellerini hep ısırıyo salyaları var ama dişe bağlamalımıyım bilmiyorum? Sizce bu acı çeker gibi ağlama neden olur?