luppoyanak Kızlar daha yeni doğum yaptım çok şükür Kanasada yara da olsa dayanıp veriyorum emmiyor bugün farkettim göğsümün kahverengi kısmının bitişinde minik minik su baloncukları var acaba bu normal bişiy midir
bynkutan Sakin ovalamayin dokunmayın üzerine metal para vb bişey koymayın sadece işleyin buyurse Dr a gösterin Normalmiş ama eski akıl müdahale edildiğinde azıyor kendi haline bırakın a geciyormus