Çok post takip edip çok takip yaptım sürekli niyet edip vazgeçtim. 25 aylık ne gece uykusu var nede uzun süren uykusu 😴 Sabaha kadar meme ağzında uyur amenna. 1 ay oldu sabır taşı aldım, bugün sabah oğlum görmeden sürdüm.O nasıl tat o nasıl koku çok keskiiiiinn 😒 Alır almaz eggg acıı dedi. Evet annecim meme artık acıyor emmeyelim büyüdün sen tamam mı dedim . Mamam dedi 😔 Çok ağladı ağzı acı olduğu için ardına hemen kahvaltısını yaptırdım. Biraz önce yine istedi meme solu verdim bu kez buna da aynı tepkiyi gösterdi. Şuanlık hem iyi hemde buruk gidiyor. Bakalım uykuya nasııl geçecek gece bizi neler bekliyor biraz korkuyorum endişelerim yok değil. Çünkü çabuk öfkelenebiliyorum 🥺🥺 Deneyimleri yazmaya devam edicem varsa öneri bekliyorum 🙏🏻🌸🌸