Ayemta Kizim 14aylik oldu hic olmadigi kadar meme duskunu oldu,geceler uyumuyoruz surekli memedeyiz,emiyor bikmiyor, saat kac hala ben kahvalti bile etmedm kanepeye oturdm yapisdi ayiramiyorum.3aylikda hamileyim,halim gucum kalmadi.
BongomyaPrensi Ayemta inşallah bu postu açmak bı gün bana da nasip olur 3 aylıkken başladı meme reddi 8 aylık hala emmek istemiyor uykuda emiyor sadece 🥴
MerveLiva Ayemta ayy inan ki bikaç haftadır salmıştı çok meme aramıyordu acıktığnda ıstyrdu ama ıkı gundur sureklı meme on dk da bı kucagma oturp actryo ya bazen emmıyo agzında tutuyo tiryaki
eylulberen Ayemta inşallah bir gün ben de aynı postu açarım,bebeğim 4 aylık ve üç aydır meme reddi yaşıyoruz zar zor emziriyorum dua edin lütfen 🌸
Ayemta Ges-25 sinirlari zorladim.istemedi Amma ben zorladm.cunki biberon reddi vardi hepden ac kalacakdi,zorlamasam.Sarilik gecmisi de olunca direndm bildiginiza¹
BongomyaPrensi Ges-25 evet bı anda tazikli gelince bırakıyor hemen poposuna vuruyorum hoplatıyorum yine olmuyor bakalım 1 yaşına kadar da böyle devam ederse bıraktıricam 1 yaşında çünkü artık benim için emzirmek 3. Ayından beri eziyet olmuş durumda 😬😔
Werwe9292 14 aylik ayni durumdayim ya etrafimdaki herkes bıraktır diyo ona da kıyamıyorum. Geceler hep uykusuz memede geçiyor
Ebrar18 14 aylığız bizde de aynı durum söz konusu . Annem dahil çevremdekiler bıraktır memeyi diyorlar ama ben istemiyorum . Son zamanlarda aşırı yapıştı . Her aklına düştüğünde kedi gibi sokuluyor ağzını şapırdatıp meme istiyor . 🤦🏼♀️ Meme ucum kopucak artık . Demekki herkes de böyle oluyormuş baksana . Atak dönemleri de var şuan . Ben baktım daha 28 gün kalmış 😩 gece bile meme de yapışık uyuyor . Bazen sinirlenip yanından ayrılıyorum başka odaya geçiyorum ağlaya zırlaya yine geliyor . Sabıe çekiyorum çokça 😇😇