acemiannedrnm Merhaba arkadaslar 14 günlük covit karantinam bitti eşim cuma günü pozitif çıktı. Tekrar karantinaya alınır mıyım bulaş riskim var mıdır başına böyle bişey gelen oldu mu acaba?
Cheddar acemiannedrnm evde negatif kimse yoksa uzatmazlar siz zaten pozitifmişsiniz. Size daha karantina olmaz
Elmadersem acemiannedrnm gecmiş olsun bir sene olacak eşim pozitifti karantina biterken ben pozitiftim eşim resmi olarak işe baslamak zorundaydı ama bir yandanda halk sağlığı tekrar karantinadasınız faln demişti en son eşime rapor yazmışlardı sağlık ocagından işe gitmemesi için yani karısık biraz aslında bu durum. Telefondan hes uygulamasına bakabilirsiniz aslında orda yazıyor karantinada olup olmadığınız
Hirab acemiannedrnm bizimde bugün başladı eşimde çıktı. Bana yapacaklardı istemedim. Emzirdigim için ilac vermiyoruz dediler. Ama eşimde hicbiselilde belirti yok anlamadım gitti🤷
acemiannedrnm Elmadersem hes kodunda hala karantinadayım delta varyantı olduğu için iş yerim 23 üne kadar idari izin eklemişti şimdi eşim de pozitif çıkınca karıştı hersey. Benim 16. Gün test versem negatif çıksa karantinam bitiyor mu acaba yoruldum artık ismini bile duymak istemiyorum 1 aydır evdeyim 🤯
Cheddar Merve sağolun darısı size. Bizim karantina uzamıştı 22 gün evdeydik😬 Benimde öksürüğüm var hala tam geçmedi. Prospan şurup iyi geldi tavsiye ederim bende yeni başladım o şuruba ama iki günde farkettirdi 😊
Merve Cheddar prospan da içtim bisolnatur da sanki daha çok öksürtüyor gibi geldi :) iyi o zaman 14. Günün sonunda test yaptırmasakta oluyor. Sizin neden uzadı karantina
Cheddar Merve bende de belirtiler başladı ama testim iki kere negatif çıktı sonra kızıma yaptılar o pozitif çıkınca bizim 5günlük karantina çöpe gitti baştan Aldılar 😅 öksürtmesi normal balgam yoluyla atmanız için 😊
GoGirl Merve zaten karantinaya girilmiyor mu evde 1 kisi olunca hes koduna yansiyor degil mi temasli olarak
Hirab Merve yok yok alakası yok zaten karantinadayim bnede. Ama korktum sanırım, bide telefonda izolasyon ekibi yapsakta test ilaç verilmez emziiryosa dedi. Bende gerek duymadım aslında. Ama iyimi yaptım bilemedim🤷🤷🤷
Elmadersem acemiannedrnm gercekten illet birsey bizde tam bitti derken aynı süreci tekrar yaşamıştık ama bu konuda kurumlar bile ayrı görüşe düşüyor bilmiyorum inanki🤷🏻♀️
Merve Hirab eşim özelde yaptırdı. Hiç korkulcak bir şey değil dedi. Bana evde yaptı ilçe sağlık. O kadar çok soktu ki çubuğu valla aklıma geldikçe burnum sızlıyor. 🥲 eşimde şaşırdı bana bu kadar fazla yapmadılar dedi
Hirab Merve sinirlerini cikariyolar galiba evden yapınca 😅 valla belirtiler var gibi ama hala cesaretim yok yapmaya 😔😔