Ecrin1896 merhaba canım ben 23 yaşındayım hala bende de var 😅 hiç korkulacak bişey değil ergenlik döneminde sadece çok kalbim sıkışıyordu aldığım nefes yetmiyordu 1 sene falan annemler her kötü olduğumda hastaneye götürüyorlardı ama ne zaman ki 18 oldum hepsi geçti çocukken falan hep rutin kontrole gidiyordum sanırsam kalpte olan ufak bir delikten kaynaklanıyor bu kalbin ritmini değiştiriyor yani ozaman lar kalbim pıt pıt pıt değilde pıt tıs pıt tıs gibi atıyordu😅 ama inan korkulacak bişey yok canım dediğim gibi ergenlikte biraz sıkıntı o kafar