Merhabalar .13.5 aylık kızım var. Gün içersinde her türlü şebekliği yapıyorum 😅😅kitap okuyoruz. Hayvanları tanı ses çıkar oyunu yapıyoruz . Tahta çubukları dar ağızlı bir şişenin içine koyma etkinliği yapıyoruz . Renkli ponponları aktarma oyunu yapıyoruz . Mıknatıslarımız var onları yapıştır kaldır yapıyoruz . Adım adım setlerşmşz var onunla vakit geçiriyoruz . İki güne bir parka gidiyoruz. Oyuncaklarla oynatmaya çalışıyorum. Evin dolaplarını karıştırıyor. Böyle işte