Melike13 ateşi 38,5 olmadan ilaç kullanmayın bence. Üstünü örtmeyin gerekirse zıbınla dursun, ateşi kntrl altında tutun. Benmde kızım hasta, sanırım salgın var:( birde öksürük var bzde. Bitkisel şurup kullanıyoruz o da balgam sökücü daha da öksürtüyor. Geçmiş olsn bebişinize