Merhaba güzel anneler. Sezeryan Doğum yapalı tam 2 ay oldu. 1 haftadır regl olacakmışım gibi bel ve karın ağrım vardı. 3 gün önce ilk başta kahve rengi lekem geldi. Sonra siyah olmaya başladı. Bu adet olacağım anlamına gelir yoksa düşünmek bile istemiyorum ama yerleşme kanaması falan olamaz değil mi. Bu kdar çabuk hamile kalamam herhlde diye düşünüp içimi rahatlatmaya çalışıyorum. Sezeryan doğum sonrası adet olanlar bakabilir mi?