2 hafta 7 günlük bebeğim var. Bugün 2. Ay aşılarımızı olduk bir daha ki ay rotavirüs aşısını yaptırmayı düşünüyorum. Sağlık ocağındaki hemşire 3 ay 15 günlük olana kadar yaptırabilirsin dedi doktorum 3 aylık olunca yaptır dedi. Benim aklıma takılan nokta şu bugün yaptırdığım aşı ile arasında belirli bir süre olmalı mı? Bu aşı için doktora götürmeli miyim yoksa evde kendim versem olur mu?