Sevgili anneler ❤️
Bebeğim sarılık geçirmişti ışın tedavisi gördük 1 gün ve durumu iyi olunca bizi gönderdiler 26 günlük şuan oğlum ama hala gözlerinde sarılık var ne zaman geçer doktora götürmeli miyim ? Ama cisi kakası gayet iyi canlı beslenmesi güzel