Efem123 Bebeğim 4 aylık hiç bı şekilde yemek istemiyor dış çıkarırken yemek yeme sıkıntısı sizdede oldumu anneler
[silindi] Efem123 benim ki zaten dişli doğdu, onun üzerine 2.5 aylıkken dişi patladı 3 aylıkken çıktı. Şu an 4a 25 günlük bazen sadece gezerek emmek istiyor gündüzleri, atak haftası olayına ben inanmıyorum. Ama diş çıkarırken hiç emme problemi yaşamadık biz
semaahmet Efem123 9 ay üst disler altı tane birden yemek iki kaşık zorla yiyor ebemiz bı kaşık bile fayda dedi bı iki kaşık yiyo sonra yok dtabi tam bir aydır yaşam ölü oldum
Efem123 Bursa1628 Ya Meme reddi yaşadık biberon yüzünden şimdi dizide çıkıyor biberon veriyorum busfr biberonu da istemyor sadece uykuda emzirebiliyorum biberonu da hiç almıyor busfr anlamadım ben hiç bişey yaa nedr derdi 😔
[silindi] ftsdmrhn hangi bilimsel ? Üç yıl önce niye bilimsel bir şey yoktu ? Kimse atak olayını bilmiyordu
ftsdmrhn [silindi] O zamanda vardı, ayrıca her gün yeni şeyler keşfediliyor. Kusura bakmayın daha önce kesfetmedkklero için
[silindi] ftsdmrhn annem 46 senedir çocuk cerrahı 15 senesini yurtdışında çalışarak geçirdi ama nedense son yıllarda böyle şeyler olduğunu hastalarından öğrenmiş.
Ferisss [silindi] bu atak falan şeylerine bende katılmıyorum her bebek özeldir hepsinde gelişim evreleri diş çıkarması emmesi herşeyi farklıyken nasıl böyle bi kalıba sokmuşlarki hem siz bu hafta atak haftası huzursuz olacak ağlayacak uyumayacak diye telaşlandıkca olmayacaksa bile oluyor çünkü bebekler stresten çok etkileniyor 👍🏻👍🏻👍🏻😋😋😋
ftsdmrhn [silindi] https://books.google.com.tr/books?hl=en&lr=&id=Ro9zD43M2vsC&oi=fnd&pg=PA21&dq=baby+growth+spurt+&ots=y4rxazk2TG&sig=2zXM5-LV6YflduK6jFrTwJuUHAY&redir_esc=y#v=onepage&q=baby%20growth%20spurt&f=false
Veyselaras Efem123 bilmiyorum ki sebebini sürekli eli ağzında salyasi akıyor ama dış ibaresi yok daha