Arkadaşlar sağlık ocakları 16-27 agustos arası greve gitmisler Antalyada çoğu sağlık ocağı kapıya yazı asıp hasta bakmıyorlarmıs.
Kızımın bugün 6 ay aşısı vardı. Hastanede yaptırmak istiyorum ama yapıyorlar mı ?
Nasıl oluyor asılar için ayrı ücret ödüyor muyuz ? Hic hastanede yaptırmadım o yüzden sormak istiyorum