Beste1903 Merhabalar güzel anneler 🤗 20 aylık kızımda bir kaç gündür koyu yeşil 💩 gözlemliyorum. İshal, kanlı veya sümüğümsü bir yapıda değil; kıvamı normal. Böyle bir durum deneyimleyen olduysa bilgi verebilir mi acaba???
Beste1903 Mom987 yok yeşil bir şey yemedi , ekstra Demir takviyesi de almıyor sadece balık yağı kullanıyor
Beste1903 Mom987 bir kaç gündür sıcaklardan dolayı çeşmede suyla oynuyor belki de ayaklarını üşüttü o sırada ama üşütme yeşil dışkıya sebep oluyor mu bilememiştim…
Mom987 Beste1903 Yani ben karsilastim tabi icinizin rahat etmesi açısından doktorunuza danisabilirsiniz.
Beste1903 Mom987 teşekkür ederim ilginiz için 🙏 doktora sordum dışkı tahlili önerdi direkt, maalesef artık doktorlara da güvenimiz tam olamadığı için sizler gibi duyarlı annelerimizin tecrübelerine danışmak istedim 🥰