Gr2727 dediğim sayfaya mı attın canım. Kadı ile Eylül ayı itibari ile spariş alıcak doğum yaptı eylüle kadar spariş alamıyorum dedi. Ya şöyle söylim görmüşsündür orda saçın üstüne ekstra isim de yazılıyor onlardan yaptırmasaydım. 300 civarı tutuyordu kızımın iki ismi var sanırım 380 civarı tuttu mart ayında yaptırmıştım yanlış söylemiyeyim o civarda bişey tuttu