Cdef2021 1994a_ benim de bebeğim 5 gün sonra 3 aylık olacak bizim de öğün saatlerimizin arası açıldı 4-4.5 saate çıktı normal sanırım. Uyku da öyle artık 2-2,5 saat uyanık kalıyor sonra uyuyor ancak. Sizde uyku ne durumda?
BBBuse 1994a_ ne zaman isterse o zaman veri artık acliklarinin tokluklarinin farkındalar, benim bebeğim de bazen 4.5 saat bile duruyor
Avci-1 1994a_ Benim bebeğim 4 aylık olacak ama bazen 1 bazen 2 2.5 saatte bir istiyor bende çaresiz kaldım
1994a_ Cdef2021 bizim şükür uykuda sıkıntı yok kalkıyor oyun oynuyoruz balkona çıkarıyorum 1 saat uyanık kalıyor sonra zaten gözlerini oynuyor odasına koydum mu uyuyor kaç cc mama içiyor peki
Cdef2021 1994a_ önce beni emiyor ardından 90 CC teklif ediyorum genelde yetiyor bazen bırakıyor bazen ayrıca istiyor 😑 net bi miltarı yok
simgesell Gündüz iki saatte bir bazen bir saatte bir emiyor gece de bazen 4 saate kadar uyuyor uyandırmiyorum doktorum gece gündüz ayrımı yapabilsin diye iki aydan sonra uyandırma dedi 2 ay 15 günlük olduk
BBBuse 1994a_ ne kadar isterse o kadar veriyorum doyduğunda ağzını kapatıyor zaten ya da verdiğim yetmediyse agliyor oyle anlıyorum ona göre ayarlıyorum
piamater 1994a_ bem ikiz bebeklerim var. Birine sadece anne sütü veriyorum diğeri sürekli emiyor. Bazen kurtulmak adına günde bir def 90 cc mama veriyorum. Ama sanki hiç içmemiş gibi yeniden meme istiyor. Bütün günüm emzirmekle geçiyor allahtan uykusu iyi de arada kurtuluyorum
firatgzde piamater bende sizinle aynı durumdayım ilk doğduğu andan beri hiç bi işimi yapamıyorum sürekli emmek istiyo sürekli
Tdof26 piamater bizde saat başı memedeyiz bende senin gibi kurtulmak için mama veriyorum 😂 içiyo ama o meme olcak illa susmuyo