Hem_dem yürütec önermiyorlar evet erkek coxuklarina özellikle. Benim de oglum var ve bilirsiniz bezin ön tarafi sisiyor sadece o da testislere baski yapiyormus zararliymis. Ayrica skolyoz hastaligi , ayak ucunda yürüme, bacak egriligi falan olabiliyormus. Biz de yürütecle yürüdük biseyimiz yok diyem de cok ama mesela ablam 29 yasinda ve bu yasinda skolyoz oldugunu ögrendi omurga egriligi varmis. Belli olan bir sey degil hayatini etkilemiyor ama belki kalici bir durum olabilirdi. riske atmak istemiyorum o yüzden kullanma taraftari degilim. Eger kullanacaksaniz bebeginiz desteksiz oturmaya basladiginda kullanabilirsiniz